“Administrarea acestui mediu eterogen era destul de dificilă, iar soluția de e-mail destul de costisitoare și cu latențe în timpul de răspuns al echipei de suport. Complementar, în cadrul companiei existau cerințe pentru dezvoltarea unui mediu de lucru colaborativ (portal intern, document management) care să îmbunătățească productivitatea în echipă și a unei soluții de video conferință care să reducă numărul deplasărilor interne și externe. Aceste deplasări erau necesare pentru derularea ședințelor de vânzări și cauzau, alături de costurile de transport, cazare și masă și scoaterea din producție a persoanelor implicate, iar costurile asociate nu erau neglijabile”
EUGENIU IACOB, IT SYSTEMS MANAGER, PROVIDENT FINANCIAL ROMÂNIA
Citește testimonialul„Proiectele derulate în diverse localități din țară precum și implicarea unor echipe mixte, cu oameni plasați în locații diferite generau inevitabil numeroase deplasări. Dacă documentația se poate face de la birou, în partea de implementare și management efectiv deplasările și interacțiunea cu clientul sunt esențiale. Nu am făcut o analiză detaliată a costurilor aferente însă bugetul alocat acestei componente era tot mai mare, iar la începutul anului 2011 ne-am pus problema optimizării acestor cheltuieli și am ajuns la concluzia ca avem nevoie de un sistem de videoconferință. Îmbunătățirea lucrului colaborativ a fost un alt motiv important, deoarece în cadrul echipelor mixte ca locație, acesta se baza mult pe e-mail și telefon, ceea ce nu era foarte eficient”
DAN GANCIU, DIRECTOR EXECUTIV, RELIANS
Citește testimonialul“De exemplu, eu aveam o adresă de e-mail pe un server oarecare, iar oamenii simțeau nevoia să-mi dea adresa lor de pe același server. (…) Am primit faxuri la birourile prietenilor. Realmente eram foarte împărțiți și foloseam tot ce se poate. Evident că, atunci când ai 5 telefoane și 7 adrese de mail diferite (…) pierzi energie. Multă! Pentru că, dacă într-o zi uiți să deschizi mail-ul de pe nu știu ce server, ziua aia e moartă, e pierdută. Pot apărea și au apărut astfel de zile. Pierdeam oportunități și pierdeam foarte mult timp”, explică MARIUS TUDOSIEI
MARIUS TUDOSIEI, PROPRIETAR, BĂCĂNIA VECHE
Citește testimonialul“Întreruperile în funcționare, atât pentru e-mail cât şi pentru CRM, ne-au determinat să mutăm serverele la un furnizor extern însă ne-am lovit de probleme cu securitatea, iar furnizorul nu ne-a putut oferi suportul necesar. Este foarte dificil, când nu ai competenţe tehnice, să înţelegi situaţia şi să găseşti o soluţie; prin urmare frustrările erau apăsătoare, iar costurile nu tocmai neglijabile.”
LAURA AFRASINE, DIRECTOR GENERAL, MEDIHELP
Citește testimonialul„E-mailul este foarte important pentru noi. Toți angajații sunt conectați la email și derulează pe acest canal cea mai mare parte a comunicării cu beneficiarii, de la contracte, documentații, notificări etc. Prin urmare, se impunea găsirea unei soluții care să asigure continuitatea acestui instrument.”
Cornel Apostol, CFO, APT Group
„Am eliminat în totalitate costurile cu infrastructura IT. Nu au mai fost necesare investiții în servere și alte echipamente, în implementarea Office 365 avem practic costuri zero pe partea de hardware”
Lector Universitar Dr. Silviu Cojocaru, Facultatea de Administrație și Afaceri – Universitatea din București
Rechizitelemele.ro
Rechizitelemele.ro reprezintă canalul de retail online al companiei Dacris, unul dintre principalii jucători pe piața de birotică și papetărie de pe piața locală. Magazinul oferă peste 3.000 de produse către un flux de vizitatori ce depășește 1500 de unici pe zi.
Situația
Platforma de e-Commerce utilizată inițial precum și serviciile de hosting oferite de un furnizor local au devenit în timp o limită în dezvoltarea magazinuluiRechizitelemele.ro. În timpul campaniilor de tip Black Friday și Back to School întreruperile au depășit câteva ore.
Soluția
Pentru a obține un plus de eficiență în procesarea comenzilor precum și o disponibilitate maximă a serviciilor, managementul Dacris a optat pentru platforma open source Magento și Windows Azure.
Beneficii
Creșterea vânzărilor prin asigurarea disponibilității serviciilor în perioadele cu încărcare ridicată;
Plata serviciilor în funcție de resursele consumate;
Creșterea nivelului de securitate;
Reducerea riscurilor prin existența unui SLA cu răspundere financiară;
Îmbunătățirea imaginii magazinului online Rechizitelemele.ro;
Creșterea competitivității și a flexibilității în adaptarea la condițiile pieței.
Software, servicii
Windows Azure
Ascendis
Ascendis este una dintre cele mai specializate companii în procesele de dezvoltare organizațională, cu un portofoliu care include: consultanță în domeniul HR, evaluare de personal, team building, managementul proceselor și al performanței, precum și consultantă și certificare pentru sistemul de Six Sigma.
Situația. Cerințe de business
Activitatea Ascendis implică o colaborare permanentă între cei 35 de traineri și echipa din back office care asigură suportul necesar și producerea conținutului.
Soluția
Ascendis a ales Yammer deoarece platforma susține creativitatea oamenilor și permite validarea rapidă a unor experiențe și diseminarea acestora în cadrul echipei, fără să fie un instrument invaziv.
Beneficii
Accelerarea fluxurilor de lucru și creșterea productivității echipei
Replicarea rapidă a proiectelor de succes prin informarea imediată a tuturor persoanelor interesate
Extinderea mobilității prin păstrarea permanentă a contactului dintre angajați și organizație
Creșterea oportunităților de dezvoltare prin îmbunătățirea permanentă a proiectelor în derulare
Software, servicii
Yammer
Anchor Grup
Anchor Grup face parte din grupul internațional FIBA și este o companie activă pe piața imobiliară din Romania, cu investiții de peste 350 milioane euro în spații de retail, clădiri de birouri și complexe rezidențiale.
Situația
Anchor Grup utiliza o soluție tradițională de e-mail, instalată pe infrastructura IT proprie și administrată intern dar care avea nevoie de o actualizare. Era necesară atât schimbarea versiunii aplicației cât și înnoirea echipamentelor. Mai mult, conducerea companiei dorea adăugarea unor funcționalități de colaborare.
Soluția
După evaluarea mai multor opțiuni tehnologice, Anchor Grup a ales Microsoft Office 365, un serviciu de tip cloud care nu implică o investiție inițială și nici administrare internă.
Beneficii
Creșterea productivității angajaților prin asigurarea fluenței în utilizarea serviciului de e-mail.
Îmbunătățirea nivelului de comunicare și colaborare internă.
Creșterea mobilității angajaților
Reducerea de costurilor prin eliminarea unei investiții inițiale consistente și a unei părți din infrastructura IT
Creșterea disponibilității la 99,982% și asigurarea continuității operaționale.
Simplificarea administrării și focalizarea echipei IT pe activități cu impact mai mare în business.
Software, servicii
Microsoft Office 365