office-logo-md

Enterprise E3

Suita Office inclusă​​​

Aveți întotdeauna cea mai recentă versiune de:

app_zwd_48app_zol_48app_zsc_48app_ocs_48app_zac_48app_zxl_48app_zpp_48app_zxd_48

  • Notați-vă ideile în funcție de cum lucrați mai bine, cu ajutorul tastaturii, al creionului sau al ecranului tactil.
  • Formatați cu ușurință informațiile în Excel cu ajutorul instrumentelor care recunosc tiparul și completează automat restul de date.
  • Încorporați cu ușurință conținutul din fișierele PDF pentru a crea propriile documente Word cu aspect deosebit.
  • Concepeți materiale de marketing particularizate, adaptate mărcii și clienților dvs.

Office pe mai multe dispozitive

Bucurați-vă de o experiență consecventă și familiară pe toate PC-urile, sistemele Mac, tabletele Windows și majoritatea dispozitivelor mobile.

Office pe orice PC

Cu Office la cerere puteți rula versiuni complete ale programelor Office pe orice PC cu Windows 7 sau Windows 8 conectat la internet.

Serviciu de e-mail complex

Utilizați capabilitățile de arhivare și de reținere a documentelor în vederea unui litigiu, precum și spațiul de stocare nelimitat, pentru necesitățile de aliniere la norme. Și utilizați politicile de împiedicare a pierderii datelor (DLP) pentru aplicarea cerințelor suplimentare de aliniere la norme.

Controlul accesului la documente și la e-mailuri

Serviciile de administrare a drepturilor vă permit să dați acces la documente și la e-mailuri numai anumitor persoane și să împiedicați pe oricine altcineva să le vadă sau să le editeze, chiar dacă sunt trimise în afara organizației.

Integrare cu sistemul de mesagerie vocală

(mesagerie unificată)

Suport pentru mesagerie vocală găzduită cu capabilități de robot automat. Mesajele vocale sunt înregistrate în Exchange Online, iar utilizatorii le pot accesa din Outlook, Outlook Web App sau de pe un telefon mobil compatibil.

Instrumente business intelligence complexe

Extrageți rapid detaliile de care aveți nevoie cu ajutorul tablourilor de bord complexe din cadrul aplicației complete Excel Services. Efectuați analize pentru seturi mari de date și combinații de vizualizări de date cu ajutorul Power Pivot și Power View din noul client Excel.

Utilizați e-mailul de nivel business în cadrul experienței Outlook bogate și familiare pe care o puteți accesa de pe desktop sau dintr-un browser web utilizând Outlook Web App. Fiecare utilizator are o cutie poștală de 50 GB și poate trimite fișiere atașate de până la 25 MB.

Găzduiți întâlniri online cu sunet și imagine prin intermediul partajării cu un singur clic a ecranului și al videoconferințelor HD.

Luați legătura cu alți utilizatori Lync prin mesageria instant, apelurile de voce și apelurile video și arătați-le celorlalți starea dvs. online. Partajați prezența, mesageria instant și apelurile audio cu utilizatorii Skype.

Yammer este o rețea socială privată, care vă ajută pe dvs. și compania dvs. să păstrați controlul asupra tuturor situațiilor. Luați legătura cu oamenii potriviți, împărtășiți informații între echipe și organizați-vă pentru îndeplinirea proiectelor, ca să puteți progresa mai rapid.

OneDrive for Business oferă fiecărui utilizator un spațiu personal de stocare de 1 TB în cloud care poate fi accesat de aproape oriunde și care se sincronizează cu PC-ul pentru acces offline. Partajați ușor documentele cu persoanele din interiorul și din afara organizației și controlați cine poate să vadă și să editeze fiecare fișier.

Lucrați împreună la proiecte în cadrul portalurilor de echipă care contribuie la organizarea în comun a documentelor, notițelor, activităților și conversațiilor cu același subiect.

Creați și editați documente Word, OneNote, PowerPoint și Excel din orice browser modern.

Mobilitate

Sincronizați e-mailul, calendarul și persoanele de contact, accesați portalurile SharePoint, vizualizați și editați documentele Office cu Office Web Apps utilizând un browser pe dispozitivele Windows Phone, iOS și Android.

Mențineți-vă productivitatea și nu ratați nicio întâlnire, nici măcar atunci când călătoriți. Accesați, editați și vizualizați documente Word, Excel și PowerPoint pe telefoane iPhone, Android și Windows Phone. Utilizați aplicațiile OneNote, Lync Mobile și SharePoint Newsfeed pe majoritatea dispozitivelor.

Administrare

Portalul de administrare oferă opțiuni IT de configurare detaliată pentru servicii fie dintr-un portal online, fie prin administrare automată cu comenzi PowerShell.

Fiabilitate

Vă puteți relaxa știind că serviciile sunt disponibile cu un timp de funcționare de 99,9% garantat printr-un acord privind nivelul serviciului (SLA)  susținut financiar.

Măsurile de securitate avansate, cu cinci niveluri și monitorizarea proactivă contribuie la menținerea siguranței datelor clienților.

Datele dvs. vă aparțin. Microsoft nu scanează e-mailurile sau documentele în scop de publicitate.

Actualizare

Nu trebuie să plătiți pentru a face upgrade la versiuni; upgrade-urile sunt incluse în abonament. Noile caracteristici devin disponibile clienților Office 365 într-un mediu configurabil din punct de vedere IT.

Asistență prin telefon, 7 zile din 7, 24 de ore din 24, pentru toate problemele IT. Pentru problemele mai puțin urgente, puteți să solicitați asistență direct din portalul de administrare.

Configurează-ți soluția Office365 pentru afaceri. Începe acum